Haziqah's ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Final Semester :)
Friday 16 October 2015 00:04 0 Si Kiut Miut(s)


Apa khabar reader ? cewah . Dah bertahun jugak rasanya tak singgah menulis. Maafkan aku . Tuan tanah busy sangat . Ahaaaaa . Tuan tanah dh nak final exam STPM sem 3 . YEAH ! Dah nak semester akhir :D Maknanya dh nk habis SEKOLAH ! Justeru itu, aku pohon doa dari para pembaca yang nyinggah blog aku untuk doakan aku,

 Nur Haziqah Binti Abd Karim,  
Dan 
Rakan-rakan seperjuangan STPM 2015,

untuk berjaya menjawab peperiksaan STPM Semester 3, ulangan Semester 1 & Semester 2.
Moga kami semua mendapat keputusan yang cemerlang dan berjaya menjejakkan kaki kami ke universiti pilihan masing-masing pada tahun 2016. 
Amin :)


doakan kami Enam Atas USM capai yg terbaik STPM Semester 3 ni ! (serta ulangan)


Okay laaa, kalau ada masa Tuan Tanah singgah lagi ;D Daaaa ! 


v
v
v
v
v
v
v
v

Aku nak kongsi sikit sumber inspirasi aku , ALONG aka Dr. Mohammad Khaidhir Bin Abd. Karim :) Moga sempat aku konvo macam along ! :)





 
:)


0 Comment(s)
Sedikit INFO ♥



HI ♥ Selamat datang ;) Si Kiut(s). Anda sudah berada di kawasan belog AKU ;)
Ini Cerita AKU .

Ziqa//19//Parit Raja , Batu Pahat , JDT.
Aku seorang yang suka BERKAWAN , BERCAKAP dan BERCINTA (maybe satu hari nanti♥).

♥ Twitter , Instagram , Wechat : ziqakarim
♥ Facebook : Nur Haziqah (N H's)

You're The REASON I could live , Allah , Family and Friend ♥




ChitChat SINI ♥



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words not allowed
♦ Jaga DIRI , Jaga PERIBADI ♥


Credits ♥

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Haziqah

All rights reserved ® Ziqa Karim 2014.