Haziqah's ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
MARCH :)
Monday 3 March 2014 07:18 0 Si Kiut Miut(s)

Huii ;) Fuhh .. Dah lama rasanya aku tak menulis . Hari ni nak ringan-ringankan sikit jari menulis entry ^^ Aku nak tulis seringkas dan sepadat yang mungkin ;) LESS IS MORE right ? 

Hmm . . 

Ehh sedar tak sedar dah masuk bulan MARCH .. Sekejap je masa berlari .. Rasanya sempat lagi nak say KBAII Februari :'/ dan HELLO Mac ^^

Hmm .. rumusan untuk bulan Februari ni  , hmm .. SERONOK ! ^^ *cukup kan rumusan untuk bulan Februari ? XD)
Kalau bulan Februari dah seronok , I HOPE bulan mac lagi SERONOK ! ;) 

Tapi .. 

Aku rasa bulan Mac ni bulan yg mendebarkan ! :3 

Tapi kenapa ? ? :O 

Iye la , bulan ni bulan penasib hidup aku untuk 70-80 tahun akan datang :3 Bulan ni KEPUTUSAN SPM KELUAR weyhh ! *Insyallah kalau tak ada aral melintang* Hmm .. Stress aku memikirkan keputusan SPM yang nak keluar tak lama lagi . Aishh 

Dah dah dah ! Aku tak mau FIKIR ! Tak tidur malam karang -_-

Hmm .. Ada lagi satu perkara yang membuatkan aku tak tentu arah .. 

Bulan ni aku TEST JPJ ! warghh ! Hope so aku LULUS dengan cemeralang .. *malam nak test 2 3 kali :3*

Dah dah dah .. kan dah cakap nak tulis sesikit aje ;) Okayy time say kebabaii ;D 





0 Comment(s)
Sedikit INFO ♥



HI ♥ Selamat datang ;) Si Kiut(s). Anda sudah berada di kawasan belog AKU ;)
Ini Cerita AKU .

Ziqa//19//Parit Raja , Batu Pahat , JDT.
Aku seorang yang suka BERKAWAN , BERCAKAP dan BERCINTA (maybe satu hari nanti♥).

♥ Twitter , Instagram , Wechat : ziqakarim
♥ Facebook : Nur Haziqah (N H's)

You're The REASON I could live , Allah , Family and Friend ♥




ChitChat SINI ♥



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words not allowed
♦ Jaga DIRI , Jaga PERIBADI ♥


Credits ♥

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Haziqah

All rights reserved ® Ziqa Karim 2014.