Haziqah's ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ULANG TAHUN KELAHIRAN KE-18
Wednesday 12 February 2014 23:15 6 Si Kiut Miut(s)

Huiii Kanak-kanak ;) 

Hahaa .. Gembira rasa hati ini ;) Kenapa ? NOW IM OFFCIALLY 18 Y-O ;) Ahaa . Yeahhh ! Lompat-lompat tanda kegembiraan ;) Masih tak percaya , aku dah umur 18 tahun . Dah menjadi seorang awam . Bakal meninggalkan alam remaja dan begelar seorang dewasa . Hee ;)

Alhamdulilah . Aku masih di beri kesempatanNya untuk berdiri , menghirup udara di atas bumimu Tuhan :'D Sempena ulang tahun kelahiran aku yang ke-18 ni aku berazam untuk menjadi seorang anak yangg baik , seorang adik yang menghormati abang-abang dan kakak , seorang kawan yang setia kepada kawan-kawannya , DAN PALING PENTING , seorang manusia yang TAAT kepada penciptanya :') 

 Hee . . tak tau nak cakap apa lagi daaa . Heee 

Pape pun aku nak ucap TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA kepada semua yang ingat dan wish "HAPPY BIRTHDAY HAZIQAH" ^^ Terima kasih mendoakan kesejahteraan aku . Doakan aku jadi seorang anak yang solehah dan berjaya di dunia dan akhirat :'D Terima kasih sesangat ;) 




Ucapan daripada KAKAK AKU TERCINTA ;D





Ucapan daripada GOOGLE ! XD *Jakun*





Ucapan daripada Best Friend Forever and ever :'D




Ucapan dari kawan lama yang masih ingat aku :')





Ucapan daripada si senget zahin merangkap TAK SAYANG AKU XD




Ucapan dari kak Neeza ;)






Ucapan daripada Classmate aku ;)




Ucapan daripada bekas KD sarah ;)

*Aku minta maaf sebab tak boleh tunjuk semua :) Yang hantar MESEJ , PM , DM semua TERIMA KASIH all of you ;)


Tahun ni sambutan ulang tahun kelahiran aku di sambut dengan penuh keserdahanaan sahaja . Aku cuma potong kek dengan mak , abah dengan angah ajee ^^ Tak macam selalu , tahun ni kawan-kawan aku semua KERJA :( Hmm . . Tak apa laa :) Asalkan keluarga aku ada di sisi aku dah gembira . To Fara , Syhida , dan Laila , nanti aku nak korg curi sikit masa untuk aku ! :O *amaran nada keras kepada korg* 

Hee . . Ramai yang tanya , "KAU TAK DAPAT HADIAH KE ?" weyh weyh ! Aku dah besar laa ^^ Tak ada pun tak ape . Tapi kalau kau nak bagi aku TERIMA AJE ;D Ahaaa . 

Heee . . Hanya mampu tersengih aje ;) Dah tak tau nak cakap apa disebabkan kegembiraan yang melampau ^^ 
Hmmm .. Aku rasa ini aje kot yang mampu di ceritakan :) Hee .. Lagi sekali aku nak ucapkan TERIMA KASIH KEPADA KELUARGA , KAWAN DAN KAU sebab ingat birthday aku ^^ 

Akhir kata , AKU SAYANG MAK , ABAH , ALONG , ANGAH , UDA , KAWAN-KAWAN DAN KAU 

Ni aku hidangkan sikit jamuan mata untuk korg ;) 








OHH ! CHOCOLATE INDULGENCE ;)


12/2/2014

HAPPY BIRTHDAY TO ME ! ^^






6 Comment(s)
Sedikit INFO ♥



HI ♥ Selamat datang ;) Si Kiut(s). Anda sudah berada di kawasan belog AKU ;)
Ini Cerita AKU .

Ziqa//19//Parit Raja , Batu Pahat , JDT.
Aku seorang yang suka BERKAWAN , BERCAKAP dan BERCINTA (maybe satu hari nanti♥).

♥ Twitter , Instagram , Wechat : ziqakarim
♥ Facebook : Nur Haziqah (N H's)

You're The REASON I could live , Allah , Family and Friend ♥




ChitChat SINI ♥



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words not allowed
♦ Jaga DIRI , Jaga PERIBADI ♥


Credits ♥

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Haziqah

All rights reserved ® Ziqa Karim 2014.