Haziqah's ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ohh Blogskin :)
Wednesday 19 February 2014 02:26 0 Si Kiut Miut(s)


Hai hai . Apa khabar orang kampung sekalian ? ;) Orang kampung kat sini sihat-sihat sentiasa :D Hee Dah lama tak menaip . Hari ni rasa nak naip laa ^^ 

Hmm . . 

Korg mesti pelik , ehh kenapa blog aku nampak lain ? :O Yeahh ! aku pungg pelik ! LOGIN terus jadi macam ni :O huuuuu . Tettttttt ! Nampak benor nipunyaa lahai -_- Ahaa . Aku dah bertukar kepada BLOGSKIN ^^ Tak dapat nak menahan rasa nak guna blogskin :D SELAMAT laa berjaya XD

Yeahhhh ! :D

Ehhh .. wait , bukan dulu kau cakap "TAK MAU GUNA BLOGSKIN" ke ziqa ? erkkk :3 Ehh tu dulu . Masa tu tak ada kekuatan nak mencuba benda baru *tak ada la baru sangat blogskin ni bagi aku* Hee :) 
Masa tu aku masih belum memanaskan badan nak edit secara coding secara ekstrem sekali . Entah tetibe sahaja okayy hari ni nak mencuba :D Mood memainkan PERANAN okay ;) 

Siapa yang guna BLOGSKIN memang faham kepayahan nak mengedit blogskin anda yaa . Itu la aku rasa semasa proses mencantikan blogskin ini . *dah cantik , nak tambah cantik atau touch up sikit-sikit*
Banyak benda ygang korg nak kena buat , kena KOYAK(copy) lepas tu TAMPAL(paste) . Tu belum cerita koyak tampal lepas tu tak jadi -_- aishh . Memang menguji KESABARAN yea T.T huuu 

Tak lupa pada rupa blogku yang dulu , korg masih ada tempat di hati aku :'D


 1st look


2nd look

Dah-dah , tak berniat nak menaip pepanjang actually .. cewah ^^ 


Tadaaaaaaaaa ! my 3rd look :)

Apa yg aku boleh pesan , SEDIAKAN KESABARAN HATI DAN MENTAL ANDA ketika hendak mengedit BLOGSKIN anda ;) 
Jangan stress-stress , kalau stress nanti tak jadi ;D Heee

*Psstt , nak blogskin macam aku ? meyh DATANG SINI ^^


Banya blogskin cecomel mcm yg aku punya sekarang ;)



0 Comment(s)
Sedikit INFO ♥



HI ♥ Selamat datang ;) Si Kiut(s). Anda sudah berada di kawasan belog AKU ;)
Ini Cerita AKU .

Ziqa//19//Parit Raja , Batu Pahat , JDT.
Aku seorang yang suka BERKAWAN , BERCAKAP dan BERCINTA (maybe satu hari nanti♥).

♥ Twitter , Instagram , Wechat : ziqakarim
♥ Facebook : Nur Haziqah (N H's)

You're The REASON I could live , Allah , Family and Friend ♥




ChitChat SINI ♥



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words not allowed
♦ Jaga DIRI , Jaga PERIBADI ♥


Credits ♥

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Haziqah

All rights reserved ® Ziqa Karim 2014.